Lipiec, 2015

dpd

Piątek, 31 lipca 2015 · dodano: 01.08.2015 | Komentarze 0

To dobry chłopak był i mało pił.

Rościszowski wibrator

Niedziela, 26 lipca 2015 · dodano: 26.07.2015 | Komentarze 5

Jestem prawdziwą blondynką :) Reszta pozostanie tajemnicą.

Licznik mi zgłupiał, pokazuje czas jazdy 3:23 ale nie przeszkadza mu to w wyświetlaniu prawidłowej średniej dla 2:23. Skąd on wytrzasnął dodatkową godzinę?

ps
Już wiem, jestem tlenioną blondynką :D

Godzinka

Piątek, 24 lipca 2015 · dodano: 24.07.2015 | Komentarze 0

Przyjemnie :)

płonę

Środa, 22 lipca 2015 · dodano: 22.07.2015 | Komentarze 0

Za późno, za gorąco, koty wyparowały.

Jazda godzinna

Wtorek, 21 lipca 2015 · dodano: 21.07.2015 | Komentarze 4

Zbliża się nieuniknione :o

• Sprzęt Mroczne Widmo

Kto rano wstaje temu dalej gorąco

Niedziela, 19 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 10

Przy aktualnych temperaturach aż prosiło się o nocną jazdę, ale burze skutecznie mi w tym przeszkodziły. Skoro nie ma się tego co się lubi to wstaje się rano by zaznać odrobiny ciemności.

O 4 rano w mieście gorąco, za miastem mgły w których jest gorąco i mokro. A gdzieś daleko resztki burzowych chmur i dzisiejszy cel.

Jadę bardzo luźno, żadnej spiny zwykły relaks. Po drodze żadnego rowerzysty i tu się pytam kiedy jeździcie jak nie rano? :D

Na Tąpadłach jeszcze spokój, podjazd na Ślężę taki spokojny. Jestem pierwszy? Pod szczytem mijam parę schodzącą w dół. Jeden rzut oka i już wiedziałem co oni tam robili jeszcze parę minut temu ;) Gość musiał mieć wielkie działo bo niósł wielki statyw. Nie to co moje chybotliwe statywy za 5 zł :D

Dobra do sedna. Paczyłem wczoraj na mapę, paczyłem i nagle moją uwagę przykuł kawałek szlaku o nazwie "wysoki spad". Szybki rzut oka w google i jest jedna wzmianka o nim na forumrowerowym

Jest też fajny szlak o nazwie wysoki spad

Fajna nazwa i fajnie przecina poziomice. Bo Ślęża proszę państwa jest górą inną niż inne:) Poganie, sekciarze, onaniści, kosmici, Mongoose, fałszujący organista to jeszcze nie wszystko co można tu znaleźć. Tutaj wiele dróg ma swoje nazwy. Moim faworytem jest droga dzikiej świni. Urocze.

Początek zjazdu czerwonym, mokro ślisko.

Tak ślisko że nie złapałem ostrości.

Za granicą rezerwatu w zakamuflowane lewo i jestem już na wysokim spadzie. Ani on wysoki, ani spad. Ot mało Śleżańska droga pokryta liśćmi, później zarośnięta przez krzaki. Nic ciekawego. No dobra, coś mnie tam zaintrygowało i wrócę tam jeszcze (jeśli nie zapomnę) bo musiałem uciekać przed popularnością wśród komarów.

Później to już niebieskim rowerowym do drogi Piotra Włosta do Polany z Dębami by przelecieć się w dół żółtym. Moje kolorowe kolano trochę bolało na zjazdach więc odpuściłem sobie coś więcej na Raduni i pomknąłem asfaltem w dół niczym Mark Renshaw na TdF. No dobra, jak jego połowa. Chociaż się starałem, to licznik dobił tylko do 53 km/h. Szybciej to tylko lecąc w przepaść i to nie jest wcale takie pewne przy tych oporach :)

dpdpdp

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 17.07.2015 | Komentarze 0

Hgw ocb w tyt.

Modliszów

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 15.07.2015 | Komentarze 2

Miało być wcześniej, było wieczorem.
Miało być spokojnie, było mocno.
Miałem godzinę i się zmieściłem :)

Czasem fajnie wskoczyć na rower który jeździ. Może nawet dam w najbliższym czasie odpocząć Spectralowi? Trzeba budować formę przed urlopem ;)

Grupowe Kalenicosowienie

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 13.07.2015 | Komentarze 6

Zacznę od końca. Poniedziałek, godzina 6:00 pojawiam się w pracy i słyszę na dzień dobry "widać że jeździłeś..." miło :)

Sobota, dostaje smsa informującego o tym że mam już plany na niedziele. Po chwili dostaję od szefowej mapkę i staje się jasne mimo że Lea sama jeździć jeszcze nie może to nie oznacza że reszta będzie miała lżej, oj nie :)

Tutaj jeszcze spokojnie, luzik i najmodniejsze kolory w tym sezonie. Zdecydowanie brakowało mi tu pewnej osoby do pociągnięcia ostro do przodu.

Chwile zastanawiam się nad dojazdem własnymi siłami, ale nie miałem nastroju. Zresztą nie potrafię jeździć na rowerze. Zaliczam glebę pod domem (kupię tanio boczne kółka) i obijam nieźle kolano. O ile glebą później się chwalę, to już drobnym urazem niet. Do miejsca zapakunkowego dojeżdżam jedną nogą :D Bo jak mówi przysłowie trzeba mieć twardego, nie mientkiego czy jakoś tak.

Na miejscu okazuje się że da się jakoś kręcić drugą nogą, może podjazd na Kalenicę nie wyszedł przez to najlepiej ale to nie ważne. Wieżę na Kalenicy to ja sobie odpuściłem, nie widziało mi się wchodzenie po schodach.

Na zjeździe zdecydowanie było lepiej, tego dnia każdy zjazd był dla mnie lepszy niż podjazd. Z małym wyjątkiem ale to później.

Powrót na Jugowską, uzupełnienie płynów i jazda dalej pierwszym fragmentem którego wcześniej nie znałem. Kawałek niebieskim, a później niczego złego nie zapowiadający singielek gdzie po fakcie pojawiają się ochraniacze. Później morda się cieszy, zielony szlak płytami do góry. Kiedyś wydawał się trudniejszy, ale wciąż jest fajny.

Na Kozim Siodle obejmujemy kurs wiadomy, do schroniska Sowa.

Canyon - Reszta Świata 3:1

Chwila odpoczynku do rowerów, uzupełnianie co komu potrzebne i próba nawiązania nowych znajomości.

Daleka kuzynka mojej Łatki...

... i jakiś jej kumpel śwrujący pawiania

Tyle zdjęć kotów bo to przekaz nadprogowy skierowany do jednej nieuświadomionej osoby co to wybrała się do Orła, a nie do Sowy ;)

Po zaliczeniu pierwszy raz Wielkiej Sowy zjeżdżamy z samego szczytu niebieskim. Tam wyczuwam lekką nutę chęci poznęcania się nad nami przez autorkę trasy, wszak sama wpakowała się tam chyba tylko raz, a to już o czymś świadczy ;) Po straceniu naskórka na kończynach górnych zaczęliśmy tracić naskórek na kończynach dolnych. Później okazało się że to był zjazd masochistów bo jednogłośnie uznaliśmy ten fragment za najfajniejszy tego dnia.

Po niebieskim pędziliśmy w dół czerwonym gdzie jako osoba oddelegowana do bycia przewodnikiem dałem pupy. Było szybko, zapomniałem że mieliśmy gdzieś skręcić i trochę więcej niż planowo podjeżdżaliśmy asfaltem. Chyba nikt mi nie miał za to za złe, podobno ktoś tam sobie poskakał na tym nieplanowanym fragmencie ale ja nic nie widziałem bo jechałem pierwszy ;);)

I pisząc to w tym miejscu właśnie padł mi net, trochę wybijając z rytmu ale właściwie nie ma co tu więcej pisać. Dosyć standardowy powrót na Wielką Sowę z Przełęczy Walimskiej, potem zjazd przez Kozie Siodło czyli jak ja to ostatnio nazywam "jeb, jeb, jeb, jeb, jeb, jeb" wypowiadane bardzo szybko. Wszystko lata, ludzie uciekają, kolano ma już dosyć. Mam tam gorętszy moment, coś jakby przy zwrocie zeszła mi opona z obręczy. Powiem krótko, doświadczenie zimowych jazd już któryś raz ratuje mi tyłek :)

Bo z kotami nigdy nie wie, oj nie wie się...

Kategoria >800m n.p.m., 0-50 km

Szczytna

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 11.07.2015 | Komentarze 4

23 km, mało? Dużo, Pani D. wróciła.

Sam siebie pochwale za zjazd singlem ze Szczytnej, na trudniejszym fragmencie trawsko tak porosło że nie widać po czym się jedzie. Nie widziałem, więc nie myślałem o tym co pod kołami i nie kombinowałem. Następnym razem ze Szpiczaka zjadę z zamkniętymi oczami. Jestem genialny. Komuś przede mną nie poszło i wygniótł trawsko obok ścieżki.

Pierwsza jazda w nowych rękawiczkach, po zjeździe z Kiełczyńskich postanowiłem sprawdzić jak się sprawują szorując po asfalcie. Jestem genialny :)