• Sprzęt Wajperka

Złoty Las

Czwartek, 5 września 2013 · dodano: 05.09.2013 | Komentarze 0

Tak mi się dobrze ostatnio śpi że aż żal wstawać, a w dodatku zrobiła się taka pogoda że żal marnować ją na spanie. Także w drodze kompromisu pół godziny drzemki i biegiem na rower. I tak miałem potem pretensje do siebie o tą drzemkę bo jakaś lekka mgła była rano, a to zawsze fajnie na zdjęciach wychodzi.

Mniejsza z tym, pełen lęków o kolano wymyśliłem sobie taką lekką, nie za krótką i nie za długą trasę przez Złoty Las. Niestety po paru kilometrach zaczęło kłuć w kolanie, trudno to nazwać bólem ale jednak coś nie tak. Zacząłem więc kombinować, podniosłem trochę siodełko i było już inaczej, a po paru przejechanych kilometrach nie pamiętałem już o kolanie. Długość ma znaczenie. Oby tak było dalej bo nie przeżyję siedzenia w domu w taką pogodę.
Rybnicki Grzbiet © cremaster

Zamek Grodno © cremaster

I tak jechałem a kota niet, znaczy wyszedł mi na spotkanie jeden w Burkatowie, ale grzecznie mu podziękowałem bo już ostatnio go upolowałem. Dopiero wracając w Lubachowie przez drogę przechodził miły futrzak który zgodził się pozować do jednego zdjęcia po czym poszedł dalej. Pierwsze zdjęcie zawsze robię automatem i jakość wyszła taka se niestety. Jestem stuknięty i dobrze mi z tym:)
Grubasek znaczy się puszysty © cremaster