• Sprzęt Wajperka

Odrobinę zieleni w Głuszycy

Czwartek, 10 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 4

Właściwie to dzisiejszy wyjazd to niewypał który ostatecznie wypalił. Trasa która od dawna za mną jeździła. Z Jedliny zielonym na Włodarz a potem jakoś zjechać, wyszło trochę inaczej. Ale od początku bo zaczęło się trochę nieprzyjemnie. Podjeżdżając na tamę musiałem uciekać na pobocze przed żółtym transporterem ekipy z budowy pod tamą. Zakładam że ekipa przyjechała z nizin i pierwszy raz w życiu widzą takie zakręty. Trąbienie na nich kawałek niżej raczej potwierdza że to nie był przypadek.
Wszyscy żyją, nie ma marudzenia (chociaż sobie strzeliłem fotkę tego samochodu z zamiarem wrzucenia tu, ale jakoś mam dobre serce dziś).

Zmiana tematu bo dzisiaj znowu piękna pogoda, trochę wiatru wiejącego z gór czyli we właściwym kierunku. Wolę wracać z wiatrem niż pod wiatr jak chyba każdy.
Taką jesień jestem w stanie zaakceptować © cremaster

A w Głuszycy witają jak zwykle świetne trasy.
strefa mtb © cremaster

widoki trochę dziś słabsze
Cesarskie skały © cremaster

cud, miód i orzeszki do momentu gdzie zielony łączy się z czerwonym pieszym. Droga pod górę przeorana przez ciężki sprzęt, a dalej tylko gorzej. Leśnicy przygotowali niespodziankę na zaczynające się jutro zakończenie sezonu w Głuszycy. Mam za dobry humor na komentowanie tego, trzy zdjęcia wystarczą za komentarz.
Zielony strefa mtb © cremaster

Przy drugim zdjęciu wycofałem się, im dalej tym gorzej. W dodatku robactwo atakowało wszystkie odkryte części ciała. A żeby było gorzej rosło mi ciśnienie pewnej cieczy i nie mogłem ryzykować że mi muchy odgryzą ;) Postanowiłem zjechać w dół jakąś nieoznaczoną drogą, byle w dół i w odpowiednim kierunku. Trafiłem dobrze bo znalazłem fajnie miejsce z widokiem na zamek Grodno. I tu stwierdziłem, że dzień nie jest stracony :)
Zamek Grodno © cremaster

Z lasu wyskoczyłem gdzieś w Olszyńcu, Jaworniku albo gdzieś tam jakoś.

Rano na drodze wokół jeziora Bystrzyckiego odbyłem zapowiadające się dobrze spotkanie, ale jak się okazało przeszedł obok i nawet nie spojrzał na mnie.
jaskrawo czarny © cremaster

Jak potem zapisano w kronikach Kota Anonima:
"Miłościwie Nam panujący król postanowił wczesnym rankiem udać się samotnie na polowanie. W drodze na najwspanialsze łowisko z najdorodniejszymi myszami spotkał oddającego pokłony poddanego. Król w obawie przed brzydotą ów kmiota nawet nie popaczał i poszedł dalej."

A mapka jest zła, nie ma szans na wierne odtworzenie dzisiejszej trasy.
Kategoria Strefa MTB, 50-100 km

Lea | 05:02 niedziela, 13 października 2013 | linkuj No no no, z sobotą bardzo ładnie mi się udało poradzić. Niedziela póki co zapowiada się słotnie i dżdżyście, ale grunt, że ulew żadnych być nie powinno:)
mors
| 00:05 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Ależ Ty dobrotliwy jesteś. ;)
cremaster
| 12:41 piątek, 11 października 2013 | linkuj Słyszałem, że wiara góry przenosi ale że niewiara brzydką pogodę odgania to jeszcze nie słyszałem. Oby skutecznie bo nie przeżyję deszczu w weekend.
Lea | 18:50 czwartek, 10 października 2013 | linkuj No popatrz. A się niedawno planowałam wybrać na zielony TdG w okolice Przełęczy Marcowej. Fajnie, że napisałeś o tej ścince dziadowskiej. Póki co zatem sobie podaruję tamtą okolicę. Zresztą ostatnim razem jak tam byłam to mnie mocno z równowagi wyprowadziła kolejna leśna autostrada, którą tam stworzyli. Niebawem zupełnie zabraknie dzikich szlaków, na których będzie się można trochę pobać na zjeździe, tudzież podjeździe:/
A pogoda i dziś rzeczywiście była przepiękna.
Z całej siły nie wierzę w zapowiedzi pogodowe na najbliższe dni.
I mam nadzieję, że moja niewiara odegna brzydką pogodę!:)
Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bohat