• Sprzęt Wajperka

Poszukiwania satanistycznych pogan

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 31.10.2013 | Komentarze 1

Jeśli taki tytuł to tylko Ślęża. Siedlisko zła wszelkiego. Liczyłem, że po zachodzie słońca spotkam tam satanistów, przecież dziś hałołin. Rozczarowałem się, owszem na szczycie była jakaś grupka, może poganie ale jednak to nie to. Z drugiej strony bałem się że sataniści mogą składać ofiarę z kota a tego bym nie przeżył. Niestety takie dziwne czasy nastały, że nie składa już się ofiar z dziewic czy kozłów. Sam już nie wiem co byłoby gorzej odebrane, ofiara z dziewicy czy z kozła. Ostatnio włączyłem przypadkiem telewizor i mam wrażenie że jednak to drugie. No nic, pozostaje czekać do wigilii i j*bnąć karpia młotkiem bo to legalne...

Żeby nie być gołosłownym to na drzwiach kościoła na Ślęży jest ostrzeżenie.
izotonik albo psikus © cremaster

Wracając do tematów rowerowych. Na Ślężę wjechałem przy zachodzie słońca od Przełęczy Tąpadła, rozważałem wjazd już w ciemności ale wolałem jednak zrobić rekonesans przy ostatkach słońca słonecznego by wypatrzeć zagrożenia przed zjazdem w ciemności. Może jednak przesadziłem, latarka świetnie się sprawuje:)
Zachód w Tąpadle © cremaster

cytryna w górach © cremaster

Nawiasem mówiąc dawno w tych rejonach nie byłem i wypłaszczyło się jakoś przez ten czas:D
Na szczycie © cremaster

przepraszam, którędy na Wrocław? © cremaster

Pomarudziłem na początku więc na koniec coś spokojniejszego.
sleepoholic © cremaster

Na kota! Ale szumy wyszły po wrzuceniu na serwer!