• Sprzęt Wajperka

Mój dziki pierwszy raz

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 0

Krótka trasa, krótki wpis bez zbędnego rozpisywania się.

Nie mogłem się zdecydować gdzie jechać, więc pojechałem blisko ale nowymi trasami.

Wał na Piławie w Jagodniku
Autostrada © cremaster

Plan był taki by doczłapać się do Burkatowa wszystkim tylko nie asfaltem, by potem leśną autostradą dojechać do żółtego szlaku a dalej na Lutomię. Pierwsza część wykonana, drugą zmodyfikowałem wskakując na czerwony szlak. Tu trochę miałem podbiegów z rowerem bo nachylenie znaczne, a tylna opona nie daje rady. Jeszcze ze dwa tygodnie będę udawał że na łysej oponie da się jeździć w terenie :D Dalej zjechałem z czerwonego, tj. nie zauważyłem że on gdzieś skręca i jechałem przed siebie bo tak jest najlepiej. Świetnie jechało się w nieznane, aż nagle usłyszałem że coś blisko w lesie chodzi. Już po samym odgłosie łamanych gałęzi wiedziałem że sarna to to nie jest, że musi to być coś dużego. Wreszcie zauważyłem cóż to łazi, dziki :) Tyle kilometrów przejechałem a jeszcze dzika nigdy nie widziałem. Były co najmniej dwie sztuki, jeden ogromny i drugi mniejszy. Nieszczęście w szczęściu było takie, że przechodziły poniżej drogi którą jechałem i nie miałem pozycji do zrobienia zdjęcia. Trudno, może następnym razem uda się upolować dzika:) Kilka obrotów korbą dalej wpadłem na żółty szlak i stwierdziłem że wystarczy na dzisiaj. Fajnie się jeździło, ale trzeba trochę odpocząć, kota nakarmić i takie tam.