• Sprzęt Wajperka

Załóż gumę na instrument

Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 25.04.2014 | Komentarze 4

Jest lipa bo wciąż stare obręcze, ale nowe opony :)

A foty dam zamiast pisania.

Schwalbe Tyrago po 5700 km (przód)
Schwalbe Tyrago po 5700 km (przód) © cremaster

Przód jest spoko, nówka prawie nie śmigana :D A jeśli chodzi o tył... Często najwięksi wymiatacze jeżdżą na sprzęcie co najmniej średnim, żeby nie powiedzieć że na złomie. Do wymiataczy się nie zaliczam, ale do tej drugiej kategorii jak najbardziej.

Schwalbe Tyrago po 5700 (tył)
Schwalbe Tyrago (tył) po 5700 km dymania po Sudetach © cremaster

Póki jeździłem po asfaltach to przód i tył wyglądały tak samo, gdzieś mi bieżnik wcięło jak zacząłem jeździć Sowy i inne takie :D Nie jedną Sowę na czymś takim zaliczyłem, ale jak zauważyłem że zaczęła pojawiać się pomarańczowa warstwa to chyba postąpiłem dobrze wymieniając opony. Myślałem o kupnie jednej Tyrago na tył, ale ostatecznie zaszalałem. A co.

Schwalbe Smar Sam nówka
Smart Sam  © cremaster

W rozmiarze 28x1.75 i więcej nie wejdzie bo przerzutka. Bez nowej obręczy raczej poważnych testów nie będzie, pojeździłem trochę w błocie po parkach, idzie bez zawahania ale nie ma już tej zabawy co na tej łysej gdzie przód jechał w innym kierunku niż tył :) Ciekawe jak będzie mi się jeździło na 2.25'', ale o tym napiszę jesienią ;>

monikaaa
| 11:19 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Ja niedawno przerzuciłam tylną oponę na przód, a przednią dałam na tył, bo na tyle był już mocno starty bieżnik. Nie wiem czy obejdzie się bez wymiany opon w tym roku. No ale Twój slick przebija wszystko!!! :)) Daj znać za jakiś czas jak wrażenia z jazdy na smart samach (głównie chodzi mi o asfalt i opory toczenia), bo jeśli będę wymieniać opony na nowe, to właśnie na smart samy.
k4r3l
| 15:35 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Właśnie jadą do mnie dwie kendy karma 2.2 - generalnie powyżej taki rozmiar to olbrzymia frajda, prawie jak 27,5'''' ;)))))
RamzyY
| 11:34 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Schwalbe sTYRAnaGO ;)
lea
| 11:11 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj O mamma mia! Piękne slicki Ci się zrobiły.
Ja się przymierzam do wymiany moich Panaracerów Fire na nowe, bo myślałam, że są zużyte, a wyglądają chyba na nowsze niż Tyrago przód :) Dodam, że po przejechaniu jakiś 12000 km :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tegoo