• Sprzęt Wajperka

Popołudniowy smażing

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 3

Ech, przez jakiś czas w grę będą wchodzić tylko takie krótkie, godzinne wypady. No trudno, odbiję sobie to kiedy indziej ;)

Świdnica
ciach© cremaster

Cały tydzień zmarnowany, wstyd. Tylko dpd ratuje tydzień. Nawet fajnie czasem zajechać rowerem do pracy by usłyszeć takie "ooooo" gdy wyciągnąłem swojego wielkiego czarnego u-locka gdy inni mają takie śmieszne niewiadomoco ;)

A Justyna Kowalczyk to ma wielkie jaja (ale nie w tym sensie co Bjoergen). Trzy lata trenować, startować, wygrywać mając depresję-szacun. Też mam depresję, a mieć jej nie chcę. I wcale nie piszę tego, żeby usłyszeć słowa otuchy. Nie chodzi o to. Jak coś, to możecie trzymać kciuki bym nie poszedł do "lekarza" i stracił pieniądze przeznaczone na zakup górskiego pomykacza na zakup leków czy innych narkotyków. Jest ciężko, ale jeszcze trzymam się ramy.

Łatka
Justyna ma Mariana, ja mam Łatkę* © cremaster

*no dobra, to kotka sąsiadów ale prawie jak moja bo co jakiś czas jest pod moją opieką ;)

cremaster
| 16:58 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj Morsie depresja jest tam gdzie nie widać, a nie tam gdzie widać.

Lenka, kot kotkiem, na zdjęciu tego nie widać ale Łatka zaczęła ugniatać łapkami a tego to by się nikt po niej nie spodziewał :3 Kolejny level to mizianie po brzuszku :D
Marlena | 14:24 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj Ważne, że jest moc, humor i jest kotek :3
mors
| 19:42 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Porządna depresja to jest jak się nie może nawet chodzić... a jak ktoś wygrywa medale albo podjeżdża na Okraj ;) to tylko ma przejściowe trudności...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymnie