• Sprzęt Wajperka

Nocą koty psocą

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 14.07.2014 | Komentarze 0

W ten weekend rower przegrał z innymi przyjemnościami, sorry rower taki mamy klimat ;) Jednak w niedzielę wieczorem znalazłem chwilę by zapolować na fabryczne koty ze śfupu. Na cztery spotkane koty tylko jeden pozował do zdjęć. Potem jeszcze mały wyjazd za miasto.

Kotek
Kotek © cremaster

Co do nocnych łowów to jakość jest słaba, pożydziłem na statyw to mam za swoje. W dodatku zapomniałem o komarach które lubią nocnych fotografów :D

Księżyc
Księżyc © cremaster

A co do innych przyjemności.
Wrocław
Wroclove najlepiej wygląda z góry, a jeszcze lepiej z opuszczonego budynku. Niestety nie miałem aparatu. © cremaster

Słońce poboczne
A Świdnica najlepiej wygląda gdy patrzymy w niebo. Słońce poboczne? © cremaster

ps
załamka, nie mogę znaleźć sensownego uchwytu do Convoya S2 na kierownicę 31,8
hehe, problemy pierwszego świata

ps2
Prawie zostałem świadkiem rozjechania rowerzystki. Ładne, młode dziewcze na mtbku jechało całkiem nieoświetlone chodnikiem w ciemności i nagle zjechała na drogę pakując się prawie na maskę jadącego samochodu. Całe szczęście, że kierowca był z gatunku tych co potrafią jeździć, a nie hamować klaksonem.