• Sprzęt Wajperka

Przełęcz Tąpadła

Czwartek, 16 października 2014 · dodano: 16.10.2014 | Komentarze 3

Żebym tylko się nie rozpisał bo nie mam na to czasu :D

Kręcenie po pracy. Cel Przełęcz Tąpadła. Nic specjalnego, ale po pracy pedałuje się inaczej ;)

Już na pierwszych kilometrach robi się miło. Wystarczy lemondka i okazuje się że szosowcy potrafią się uśmiechać. Nawet nie tyle szosowcy co szosóweczki ;)
Podjeżdżając na Przełęcz dopadło mnie zwątpienie. Za plecami zostawiam widok piękny...

...ale z widocznym deszczem. Zastanawiania nie było wiele, do szczytu kawałek a do domu zostało łatwiejsze 16 km. W sumie to tylko deszcz.

Na Przełeczy zaskoczenie

Zbudowano piękny parking, full wypas i zadaszone ławeczki. Tylko coś mi się rzuciło od razu w oczy. O rowerach zapomniano. Standard.

I wio do domu.

Myślałem, że uda mi się. Już byłem prawie w domu, już witałem się z kotkiem gdy rozpadało się. Dupka trochę zmokła. Żeby pozytywniej zakończyć napiszę jeszcze, że jutro piątek. Dobranoc :)

lea
| 07:08 czwartek, 23 października 2014 | linkuj Piękności!!!
cremaster
| 13:07 piątek, 17 października 2014 | linkuj Dokładnie wwąchałem się w to zdjęcie i nic mi nie śmierdzi :D Przyznam się do dwóch zdjęć na moim blogu które trochę poprawiałem ale żadne z tych :) I nawet nie używam w aparacie żadnych programów podbijających kolory. To wszystko natura podrasowała :)
monikaaa
| 17:48 czwartek, 16 października 2014 | linkuj Chmury na pierwszym zdjęciu śmierdzą podrasowaniem w fotoszopie ;ppp Niemniej jednak - zdjęcie mega :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa woimp