• Sprzęt Kwasożłopka

test

Niedziela, 9 listopada 2014 · dodano: 09.11.2014 | Komentarze 2

Z jednej strony miałem chęć na rower, ALE z drugiej strony w lodówce czekał Spitfire idealny na mgliste klimaty zaokienne. Z trzeciej strony od miesiąca czeka też krótki mostek do Acidki. Najtańszy możliwy model mostka 45 mm reklamowany na ALEcośtam jako mostek do downhillu z dopiskiem "nie stosować do sportów ekstremalnych" :D Ohydny kawał metalu, nie wiem nawet czy to amelinium bo takie ciężkie. Potrzebowałem tego do potwierdzenia bądź obalenia teorii, że z krótkim mostkiem będzie lepiej. Wnioski są takie:
- rower stał się tak zwrotny jak sobie wyborażałem
- skoro zwrotny to przy dużych prędkościach zrobił się strasznie nerwowy
- i najważniejsze... musiałem szybko zawrócić do domu przez straszny ból od nadgarstków po łokcie. Ból nadgarstków zdarza się, ale żeby łokcie mnie bolały to po raz pierwszy.

Także fail. Jakby ktoś chciał mostek Bop Drop In na kierę 31,8 to oddam za browara. Jak coś to znam protetyka szosowca.

Bo dzień bez kota to dzień stracony.