• Sprzęt Kwasożłopka

Radunia, tak mi babcia mówiła

Środa, 24 grudnia 2014 · dodano: 24.12.2014 | Komentarze 1

Nie wiem co napisać. Jestem pogrążony w smutku. Do pracy pójdę dopiero 7 stycznia :( Ryczę bo smutno mi tak :(

Halny odpuszcza, będzie zima, będzie pedałowanie :)
Cel na dziś: okolice Raduniowe. Start chwilę po spektaklu słońca z chmurami. Może ktoś wstał wcześniej i uwiecznił to :)

Po drodze na pagórku w Gogołowie ktoś próbował uwiesić mi się na kole, bez skutku co było dla mnie zaskoczeniem biorąc pod uwagę moją formę. Nie ma darmowej podwózki na takim wietrze:D

Podjeżdżając na kawałek Raduni nastąpiła pierwsza chwila zadumy.

Kawałek dalej druga chwila zadumy na dawnym niebieskim szlaku. Na zawsze będzie w naszej pamięci [*]

Ciekawe czy został usunięty bo za trudny czy wręcz przeciwnie?

Mam nadzieję że to jednak nie jest ofiara "kostka bauma i barierki przyszłością turystyki górskiej".

Z drogi wokół Raduni zjechałem nowym niebieskim. Miło, tym bardziej miło że luz w nogach był i funu tyle co wiatru. Tylko krótko, oj tam. Później jeszcze przyjemne Wzgórza Kiełczyńskie z małą przeszkodą.

Mogę się narazić, ale 9 stopni mogłoby być całą zimę. Sorry, taki mamy klimat :)