• Sprzęt Kwasożłopka

koniec sezonu

Środa, 31 grudnia 2014 · dodano: 31.12.2014 | Komentarze 1

Na koniec sezonu jedno zdanie. Nawet nieźle wychodzi mi już ubieranie się w zimowe ciuchy ;)

Może jednak postaram się coś krótko podsumować. Słabo. Wciąż nie mogę przeżyć formy z lutego gdzie czułem, że mogę wszystko. Tylko kolana nie dały rady, marzec i kwiecień przepadł na pracę nad kolanami. Ze skutkiem takim, że przez pozostałą część roku nie odczuwałem żadnych problemów. Oby tak dalej. Patrząc na moje wykresy jeden miesiąc w ogóle tam nie pasuje. Szalony maj z rekordowymi 150 kilometrami. Nie wiem jak to zrobiłem, ale zrobiłem :) Lipiec, sierpień znowu lipa. Gorąco, praca, urlop deszczowo-nijaki. A w między czasie ostra gimnastyka przygotowawcza do czegoś nowego, mtb :) Przez zakup nowego roweru posypały mi się plany wszelakie. Gdzieś mi brakuje wyjazdów z napracowaniem takich jak tu albo tu. Będzie trzeba to nadrobić w nowym roku. A jakie plany na nowy rok?

- POMIDOR czyli jak się człowiek w pracy nudzi to różne rzeczy przychodzą do głowy, więcej nic nie powiem :)
- pobić tegoroczny dystans czyli niecałe 3900 km
- wjechać wyżej niż 1046 m. n.p.m
- więcej kotów
- jeszcze więcej kotów
- jeśli chodzi o jakieś zmiany sprzętowe to POMIDOR ;)

I tak na koniec z archiwum bo nie chciało mi się robić nowego foto nie mojego lecz mojego przez 5 miesięcy kota :)