• Sprzęt Kwasożłopka

Narty? Pfff, wolę rower!

Niedziela, 25 stycznia 2015 · dodano: 25.01.2015 | Komentarze 2

Uwielbiam to uczucie. Z jednej strony zmęczenie, z drugiej cała masa pozytywnej energii rozsadzająca od środka. To właśnie są Nasze Sudety! Tak mi dobrze, że nie wiem co pisać dalej. Nasze Sudety, bo jak się okazało nie tylko ja jestem taki dziwny żeby jeździć zimą po górach :) Proszę Państwa, oto Lea w swoim żywiole :)

Świetny humor mam więc zaszaleję i wrzucę swoją fotę. Jak dzielnie walczę ze śniegiem i wcale się nie wyglebiam :D

Zdjęcie ze szczytu musi być i basta!

Zdjęć z dołu nie będzie bo na dole jest tak paskudnie że szkoda na to patrzeć. Zima powinna wyglądać mniej więcej tak (zakładając że zima być musi, w innej wersji wolę +15 stopni).

Bo taka zima jest fajna. Ładnie, można pojeździć albo trenować wspinaczkę po lodzie przy okazji podbierając wodę żeby muflony miały mniej.

Na koniec mapka która wzięła i się urwała. Tak to jest jak w rękawicach naciska się trzy klawisze na raz :D

mors
| 21:29 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj Wybrańcy losu! ;)

Niziny powinny być zdelegalizowane. ;)
lea
| 18:25 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj I naprawdę nic mi więcej do szczęścia nie trzeba!!!
Bo to jest właśnie to - na rowerze prawie wszędzie. Bez konieczności angażowania auta. A jak się auta nie ma, a nawet jakby się miało - to nijak z niego skorzystać - to rower nie dość, że ukochany to jeszcze jedyny do podwózki :-D
I jak przyjemnie. I jak pięknie! I jak śmiesznie :-P
Dzięki R. Było czadersko!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymnie