• Sprzęt Kwasożłopka

Lajcik

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 3

Mam już dość tego chorowania. Tyle z marudzenia. Przynajmniej miałem czas na przyswojenie mnóstwa rowerowej wiedzy którą zawsze chciałem posiąść. A co się z tego urodzi? Tego nie wie nikt ;) Dziś przed jazdą postawiłem sobie jedno pytanie, odpowiedź mnie zaskoczyła. Ale kręcę, ale kręcę, a jak nie odkręcę się to będę musiał coś odmiauczeć :D

To zdjęcie to zmyłka, piździ dalej tylko mniej.

ps
A na asfaltowym zjeździe minąłem podjeżdżającego na starej szosie Rigoberto Urana. A jeśli to nie on to może był to Mick Jagger. Któryś z tych dwóch :D

cremaster
| 13:09 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Już nic nie będę odmiaukiwać, nieaktualne :D
lea
| 07:14 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj No Lata i ja wczoraj nie odczułam za wiele.
Stawiam na Micka.
No i szaleniem ciekawa (zainteresowana:)) co też tam miałbyś odmiaukiwać...
monikaaa
| 18:42 niedziela, 19 kwietnia 2015 | linkuj :)))) z tą zmyłką tak samo było dzisiaj u mnie - lampa, a pizgało tak, że mózgu mi mało nie wywiało przez uszy :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa otaja