• Sprzęt Kwasożłopka

Po pracy hehe

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 2

Trochę odpuściłem ostatnio jeżdżenie oprócz dpd, ale wolałem wyzdrowieć do końca. Taka sytuacja. Także dzisiaj tylko odrobina relaksu na Michałkowskiej ściance i przelot leśną autostradą. Nawet na autostradzie można się zresetować po długim tygodniu pracy :D

W czasie choróbska wymieniłem olej w dolnych goleniach, teraz amorek śmiga aż miło. Tylko teraz przedni hamulec mi ociera i dziś trzy razy zatrzymywałem się próbując coś z tym zrobić. Ostatecznie podgłośniłem mp3 ;)

Nie ma marudzenia bo jest CIEPŁO! Mimo, że wystartowałem dziś późno to i tak załapałem się na inaugurację sezonu na łapanie owadów w cycki dzięki czemu nawet dojazdówki są ciekawe :D Pozdrawiam gorąco :)

Radzio | 08:31 środa, 29 kwietnia 2015 | linkuj Przypacz się lepiej :D Jeśli to miałaby być Łatka to chyba po kuracji odchudzającej,zmniejszającej i odczarniejącej:3
Marlena | 19:04 wtorek, 28 kwietnia 2015 | linkuj Ojej Łatkę na spacerku złapałeś :) nie mówiąc już o kicaju buszującym w zbożu, znaczy zającu :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zieup