• Sprzęt Mroczne Widmo

Ślężańsko

Niedziela, 17 maja 2015 · dodano: 18.05.2015 | Komentarze 1

Ten dzień już od początku był jakiś dziwny. Połowa maja, a tu pogoda zimna, piwo ciepłe. Chyba powinno być odwrotnie?

Z Leą i wiatrem w plecy raz dwa dojechaliśmy do Raduni. Tam na jeździe pierwszy raz na rowerze dopadł mnie autentyczny wkurw gdy idealnie minąłem drzewo ale zatrzymałem się będąc pewien że je zaczepie. Wrrr... Jednak nie to było najgorsze tego dnia, ale dobre rzeczy też były, np. piwo na szczycie Ślęży.

Później wszystko się skomplikowało. Coś mi ostatnio przed oczami przeleciało, że komuś marzą się wakacje zaczynające się w czerwcu. I co dziwne wcale nie są to uczniowie chociaż nie wątpię że tego by chcieli. Wczoraj moja nauczycielka zrobiła sobie wakacje jeszcze wcześniej. Lekcja choć była krótka to i tak czegoś nauczyła. Żeby nie robić tego samemu*, a najlepiej z kimś kto weźmie na barana.

* to bardzo uniwersalna mądrość, ale nie będę drążyć tematu żeby nie było :D

A dla moich fanek zdjęcie jak się rozbieram