• Temperatura 100.0
  • Sprzęt Mroczne Widmo

Po paczkę

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 06.06.2015 | Komentarze 4

Miałem dziś nie jeździć... Ale ku mojemu zaskoczeniu w paczkomacie wylądowała paczka i plany dzisiejsze oraz jutrzejsze szlag trafił :D

W drodze po paczuchnę...

W drodze stamtąd donikąd

A tak widzę świat bez soczewek :D

A zza krzaków wystaje zło

Jak opalić dłonie? :D

monikaaa
| 15:36 niedziela, 7 czerwca 2015 | linkuj No bo masz już widocznie za mocno opalone ręce. :P Jak będziesz jeździć bez rękawiczek, to kiedyś i dłonie złapią trochę opalenizny. Tylko ostrzegam - w razie dzwona, dłonie są wystawione na bardzo bliskie spotkania z ziemią. Mnie po ostatnim locie pod skórę wbiły się jakieś małe kamyczki i niczym dziadostwa nie szło wyciągnąć. Musiałam cały tydzień robić na noc okłady z maści ichtiolowej i kamyczki ulotniły się. Ale, że przez tydzień dłoń śmierdziała mi ropą, to już inna bajka. :P
cremaster
| 13:03 niedziela, 7 czerwca 2015 | linkuj Ściągnięcie rękawiczek nic nie daje :(

Emi hantelki w dłoń i robisz siłę do wnoszenia roweru na Szpiczaka ;)
Lea | 06:47 niedziela, 7 czerwca 2015 | linkuj No dokładnie ;)

ZŁO!!!! Ale zło, które próbowałam wczoraj podkuśtykać. Do Polany z Dębem - 44 minuty. No złoooo jakich mało. Polazłam kawałek wyżej. I skakałabym i dalej gdyby nie fakt, że już Kuba powoli zaczynał zawracać z trasy. Ale ręce to mnie dziś napierdzielają od kul nieziemsko:)
monikaaa
| 20:31 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Ściągnąć rękawiczki :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jawsz