• Sprzęt Kwasożłopka

Objazdowo

Sobota, 20 czerwca 2015 · dodano: 20.06.2015 | Komentarze 3

Któregoś dnia, pięć minut przed wyjściem do pracy wpadłem na pomysł wystartowania w V wyścigu MTB Walim. Z natury trzymam się z dala od takich spędów, nie jest tajemnicą że najlepiej się czuję kiedy się... ekhm kiedy jeżdżę po nocach (i nie tylko jeżdżę). Tak naprawdę ten start ma/miał być alibi do wyciągnięcia nieruchawej rodzinki z domu, ale coś czuję że to mnie przerosło :p Także start stoi pod znakiem zapytania, chyba że będę miał dobry humor i wezmę Spectrala by podrywać fanki. Bo trasa jest jaka jest. Miejscami nawet fajnie

Ale zjazd z Włodarza autostradą... nuda. Jak coś będę śmigał na mini, mega to trochę za dużo i o ile fajne podjazdy na Wielką Sowę (tak tak tak czerwony przez schroniska!) to znowu zjazdy słabo, gdyby puścili niebieskim.... :)

Happysad śpiewa "burdel w mej głowie jak w damskiej torebce" trzeba to zmienić na wersję z moją kierownicą

Mogłem założyć latarkę :D Taki mały zestaw do nawigacji.

Acidka w tym tygodniu dostała pełen serwis amortyzatora zrobiony moimi ręcyma. Efekt taki że blokada odżyła :)

Dzisiejsza jazda to trochę porażka. Padało, obżarłem się jak kot a tu nagle pogoda się zrobiła. I z tym pełnym żołądkiem turlałem się dziś ble...

A po jeździe okazało się że wywalono fragment nudnego asfaltowego podjazdu do kompleksu Włodarz i zamiast tego jakiś teren. Interesujące :)

cremaster
| 09:11 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj E tam meble, e tam szkoła, rower jest najważniejszy :) Emi trasę mini spokojnie pykniesz jedną nogą, tylko na pierwszym podjeździe Cię popchnę a potem już lecisz. Chyba nikt nie miałby o to pretensji? :D
Lea | 06:05 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj Też bym się skusiła, ale akurat 27.06 mam zjazd w szkole :P
Ra1984
| 20:45 sobota, 20 czerwca 2015 | linkuj Też myślę o wystartowaniu, ale nie wiem czy dam radę, meble mam do przewiezienia 27.
Powodzenia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd