Srampejdż

Niedziela, 18 października 2015 · dodano: 18.10.2015 | Komentarze 0

Wreszcie nareszcie mokro! Skończyła się ohydna jazda po suchym :) Start w starym, dobrym stylu czyli jeszcze w ciemności. A cel też stary, dobry czyli Wielka Sowa. Ale tym razem inaczej.

Mnóstwo podprowadzania, ale to część tej zabawy. Dzięki temu odkryłem drugą opcję zjazdu stokiem narciarskim pod wyciągiem. No i mam wreszcie inne niż zawsze zdjęcia z Wielkiej Sowy ;) Sarnie bobki na podeszwach gratis.

Jakieś coś w eee... Kamionkach?

Na szczycie parę osób. Pojawiły się mądrości typu "Pan wjechał rowerem na podjazdy, teraz z kieszeni wyciągnie rower do zjazdów". W sumie to nawet prostsze, dwa wihajstry i już rower do zjazdów. Zjazd niebieskim chociaż kusił żółty... Stok też kusił ale od razu odpadł bo za mało opony mam, a nowej nie miałem kiedy założyć.

Jeszcze parę minut wgapiania się w widoczek, sam do siebie się śmiałem, że to ostatni widok przed śmiercią :)

I sru w dół. Na trzeźwo kończę szybciej :D 20 psi z tyłu, 14 psi z przodu i leciało się świetnie :)