Kąpiel błotna

Poniedziałek, 5 marca 2012 · dodano: 15.02.2013 | Komentarze 0

Coś mnie podkusiło pojeździć polnymi drogami. Chyba wiem co to było, to piękne słońce na bezchmurnym marcowym niebie. Plan był dojechać do Sadów i wrócić do Świdnicy nie korzystając z asfaltu. Trasa prosta, żadnych górek, ale marcowe słońce skutecznie już roztopiło zamarzniętą ziemię która chciała pochłonąć rower razem ze mną. Tego dnia przekonałem się, że v-brake i błoto bardzo się przyjaźnią ;) Co chwilę musiałem zatrzymywać się wydłubywać hamulce z kulki gęstego błota, trawy i wszystkiego co na drodze było. W dodatku na przednim kole miałem błotnik który skutecznie chronił przed ochlapaniem ale również genialnie zbierał błoto i blokował koło. Za to miałem czas poprzyglądać się sarnom które patrzyły na wariata z rowerem, niestety uciekały gdy tylko łapałem za telefon by zrobić zdjęcie.
Skapitulowałem na wysokości Gogołowa i wróciłem do domu już normalną drogą. Potem w domu było mnóstwo zabawy, ale o tym wie każdy kto jeździ w błocie.

Ślęża © cremaster

Widok na Ślężę gdzieś w polu w okolicach Gogołowa.