Dookoła Ślęży czarnym szlakiem

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 18.02.2013 | Komentarze 2

Tym razem mądrzejszy po pierwszej próbie okrążenia Ślęży spróbowałem raz jeszcze. Obyło się bez problemów nawigacyjnych, lecz okazało się że wschodnia część tego szlaku jest bardzo nieprzyjemna. Kamienista droga pokryta małymi, ostrymi kamieniami to nie jest to po czym jeździ się najlepiej. Widać to po średniej prędkości. Mimo to i tak było fajnie.
Radunia nieczynny stok narciarski © cremaster

Zdjęcie mojej małej miłości-Raduni i stoku na niej. Jakiś czas później podczas pieszej wędrówki miałem przyjemność zjechać dwa razy na tyłku po tym stoku. Obyło się bez urazów, jedynie duma ucierpiała ;)

cremaster
| 18:45 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj W sumie jak tak teraz pomyślę to jadąc od strony Sobótki początek zachodniej strony ma taką samą nawierzchnię jak wschodni, ale potem jest już gładko. Chyba że coś pokręciłem bo tylko raz jechałem wschodnią stroną.
tajemniczyjogurt
| 13:40 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Według mnie, po obu stronach szlak jest taki sam. Zależy, czy się zjeżdża, czy podjeżdża :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sajas