• Sprzęt Wajperka

Tytułu nie ma bo nie wiem co wpisać

Czwartek, 23 stycznia 2014 · dodano: 23.01.2014 | Komentarze 4

Stało się. Na Dolnyśląsk dotarła zima anomalia pogodowa. Szkoda, fajnie było patrzeć na prognozy pogody gdzie u nas ciepło, a gdzieś tam dwa dni jazdy pociągiem stąd mają zimę anomalię pogodową.
Anomalia pogodowa
Anomalia pogodowa © cremaster

Jak widać na załączonym obrazku zasypało nas konkretnie. Mrozem też ścięło, chyba z -5 także świetne warunki do tułania się po polach co z wielką radochą zrobiłem. Nic takiego a jednak cieszy, szczególnie że puściłem się na nieznane mi tereny.

Krzyż pokutny przy drodze Miłochów-Boleścin
Krzyż pokutny przy drodze Miłochów-Boleścin © cremaster

Sarny
skaczące pupcie © cremaster

Sarny dzisiaj były wszędzie, a wrzuciłem najgorsze technicznie ich zdjęcie bo dobry humor mam :)
 Nie będę marudził na trasie bo kto będzie chciał to zobaczy na mapce. Za Grodziszczem zaczęło się szybko ściemniać (to pewnie przez bliskość do Dz, P i B czyli końca świata) i trochę zboczyłem z zaplanowanej trasy, pierwszy raz na tym terenie. Będę musiał kiedyś poprawić.

Anomalia pogodowa nocą
Anomalia pogodowa w ciemności © cremaster

A pod domem...:)

Kotek
Nie da ci ojciec, nie da ci matka, tego co dać może kocia sąsiadka© cremaster

cremaster
| 09:21 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Sama przybiegła prosząc o zdjęcie tylko potem trochę zawstydziła się i pyszczek schowała :) Zima czasem nawet koty zaskakuje bo jej tegoroczne futro i sadełko to nic przy tym co było zeszłego roku. Chyba że ubiera jakieś cieplejsze gdy nie widzę :D I póki co nic nie gubi, ale wolę już nie przepowiadać pogody z kota :D
Marlena | 19:16 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj A Łatka wyraziła zgodę na publikację zdjęcia? :D Zimy nie będzie jeśli nie ma grubego futerka czyż nie?
| 13:49 sobota, 25 stycznia 2014 | linkuj witam witam :) z mapką to trochę ściema bo nie zaczyna się spod domu ale w tamtej okolicy.
Nie znam tamtych terenów ale ciekawie brzmi mostek w lesie, dzięki za pomysł.
Ra1984
| 20:54 czwartek, 23 stycznia 2014 | linkuj Witam kolegę.... widzę z mapki że musisz mieszkać prawie brama w bramę z moją znajomą :), jak lubisz takie pola, to blisko "nas" jest fajny teren, wbijasz się w Wiśniowej w prawo w stronę takiego folwarku, dojeżdżasz laskiem do mostku nad rzeką Bystrzycą i teraz masz 2 wyjścia, albo prosto pod górkę i łąką do Niegoszowa, lub w prawo wzdłuż rzeki i też wyjedziesz w Niegoszowie....

Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciwka