• Sprzęt Wajperka

Czwartek, 30 stycznia 2014 · dodano: 30.01.2014 | Komentarze 2

Bolek Myśliciel
Bolek Myśliciel pozdrawia Bikestatsowiczów© cremaster

Kolejny wyjazd z serii zimowych krótkich jazd jak najdalej od zasolonych asfaltów. Po ostatniej jeździe Ra1984 podrzucił mi pomysł z mostkiem w Wiśniowej, szybko rzuciłem okiem na google earth i od razu mi się to spodobało. Właściwie to dzisiaj nie miałem jeździć, miałem plany na sobotę z tą trasą a dokładniej to miało być coś znacznie dłuższego w tych klimatach ale ma przyjść odwilż niestety.

Ale od początku. Broniąc się przed asfaltem postanowiłem pojechać wałem Bystrzycy koło hycla, nie byłem pewien czy tak da radę ale okazało się że to świetna trasa. Wał na bystrzycy
taki wał © cremaster

Pierwszy postój na trasie czyli oczyszczalnia ścieków z największą atrakcją turystyczną Świdnicy którą wrzuciłem na sam początek. Bolek Myśliciel mający też inną nazwę.   Srający chłopek
Srający chłopek © cremaster

Żeby nie zmieniać tematu to czas na kolejną atrakcję czyli okolice wysypiska śmieci.

Okolice wysypiska śmieci
A na drzewach zamiast liści... © cremaster

Nie ma co przedłużać, to tylko jazda na parę kilometrów więc czas na główny punk programu-mostek.

Mostek na bystrzycy Wiśniowa
Mostek na bystrzycy Wiśniowa © cremaster

W założeniach to miałem przedostać się tym mostkiem na drugą stronę, tam sobie coś jeszcze upatrzyłem. Nie wiem czy Ra był świadomy w jakim stanie jest ten mostek, a może zwyczajnie chciał żebym już więcej nie spamował po 10 km :D Tak na poważnie, na śniegu były ślady kogoś z rowerem. Pewnie jakiś miejscowy który nie pierwszy raz przez ten mostek przechodzi. Ja wymiękłem, może gdyby nie ten śnieg. Trzeba było wracać, trudno ale jednak miałem niezły ubaw gdy zobaczyłem tą konstrukcję. Próbowałem kawałek dalej podjechać ale zaraz kończy się droga.

Mostek © cremaster Mostek bystrzyca
Bardzo interesująca konstrukcja © cremaster

Przeprawa przez bystrzycę koło wsi Wiśniowa
A latem to przeprawiłbym się tędy, o! © cremaster