• Sprzęt Wajperka

Wzgórza Kiełczyńskie

Poniedziałek, 10 lutego 2014 · dodano: 10.02.2014 | Komentarze 0

Aaaaa nie miałem dzisiaj jeździć ale jedna biurwa mnie tak wkurzyła że musiałem sobie odreagować. Ok, każdy może mieć gorszy dzień, czegoś nie potrafić, być kretynem albo woleć psy od kotów, jednak chamstwa nie zdzierżę. Tyle marudzenia.

Na Wzgórzach Kiełczyńskich spore przemeblowanie. Tu drzewa powyrywane z korzeniami, tam połamane, a kawałek dalej drzewa opierające się o te które jeszcze są całe. Niezły burdel.
Pamiątka po Ksawerym
korzeniami do góry© cremaster

Widok na góry sowie ze wzgórz kiełczyńskich
Obowiązkowa fota Sowich© cremaster

Tutaj miało być ciemne zdjęcie Ślęży ale nie będzie bo bikestats.eu mi je rozjaśnia i wychodzi syf. Nie kumam. Nie ważne, ważniejsze że jeździło się świetnie i nawet nie było strasznego błota :) Do szczęścia brakowało tylko ładnego zachodu słońca.

Na polach
Nowe pole zaliczone i nie wiedzieć czemu rozjaśnione © cremaster

Sarny
Saren w ciemności nie rozjaśniło© cremaster

Jadąc przez pola nie dane było mi słyszeć ciszy bo coś ciągle darło dzioba, mordę albo pyszczka, a przy zapadającym zmroku nie mogłem tego wypatrzeć. Stawiam jednak na jakiegoś dzioba. Dobra, wystarczy, dobranoc.