Przełęcz Walimska

Sobota, 29 czerwca 2013 · dodano: 29.06.2013 | Komentarze 0

Wreszcie wpis po którym wstydu nie ma chociaż rano wkradło się trochę lenistwa i wyjechałem dopiero po szóstej. Podjazd na przełęcz przez Rości(u)szów, zjazd niebieskim szlakiem do Glinna. Wiedziałem, że na tym szlaku będzie trudno, ale od ostatniego razu strasznie zarósł ten szlak. W sumie jednak jechało się fajnie dopóki nie wpadłem w bagno rozdeptane przez krowy, od tego miejsca jechałem prawie bez hamulców. V-brake pięknie się ślizgały po błocie ale jeszcze dało radę hamować. Na szlaku nie zauważyłem zająca, który mnie też nie zauważył i uciekła mi szansa na fajne zdjęcie bo całkiem blisko podjechałem zanim zerwał się do ucieczki. Rozpisałem się, a TdF samo się nie oglądnie:)

A i jeszcze jedno, znowu na koniec miałem fajną przygodę. Zaprzyjaźniona kotka odprowadziła mnie do domu:)

bardzo zadbana ścieżka rowerowa na Towarowej © cremaster

Nawet nie chce mi się tego komentować bo cała reszta Świdnicy lepiej nie wygląda.
Ślimak © cremaster

Brukowany Rościszów zmienił nazwę © cremaster

Niebieski szlak z Przełęczy Walimskiej © cremaster

Krowy przy szlaku z Przełęczy Walimskiej © cremaster

Bucik © cremaster

Liczyłem, że może jednak przejadę i przeliczyłem się. Gorzej że hamulce w błocie były.
Kolejny prysznic tego dnia, tym razem nie z koła © cremaster