Zalew Mietkowski

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 2

Trochę miałem przerwy bo i mnie dopadło przeziębienie, a nawet trochę jeszcze trzyma ale rower jest najważniejszy. Taki paradoks, zimą biegałem po śniegu bez najmniejszego katarku, a w lipcu leki i chusteczki.
Dziś wybór padł na typowo płaską trasę ponieważ skończyły mi się klocki i na tym co zostało wolałbym nie zjeżdżać. Pogoda dziś o tyle dobra że nie padało, ale na tyle wilgotno że na zdjęciach nic nie widać :( Kolejny raz życie przypomina o kupnie czegoś normalnego do robienia zdjęć. Sama trasa super, jako że po płaskim nigdy właściwie nie jeździłem to byłem zaskoczony tempem swojej jazdy. Przed zjazdem na betonowe płyty przy zalewie średnia była ponad 25km/h co było dość przyjemne mimo że nie mam obsesji na punkcie średnich prędkości. Gdyby tylko ktoś poszedł po rozum do głowy i zrobił porządne drogi oraz zdjął śmieszny zakaz dla rowerów na koronie wału to byłoby fajne miejsce nie tylko dla sportów wodnych.

pioter50
| 17:32 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj I dodam jeszcze, że na pewno będziesz w stanie przejechać 300km i więcej.Trzeba tylko tego chcieć, wierzyć w siebie i dobrze się do tego przygotować.
| 17:29 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Masz rację z tym śmiesznym zakazem dla rowerów nad Zalewem Mietkowskim.Co do Twojej średniej to przy regularnym jeżdżeniu będzie się zwiększać.Sam też nie przywiązuję do niej zbyt wielkiej wagi ale przyjemnie jest na koniec trasy móc stwierdzić, że średnia była przyzwoita.Dobra średnia jest ważna na dalszych trasach.Fajnie że coraz więcej ludzi ze Świdnicy zakłada konta na BS. Nasze miasto to rowerowa potęga i trzeba, żeby było to widać.Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oswia